Пазарен анализ
Разберете тенденциите и движещите сили на пазара, за да откриете нови възможности за развитие на бизнеса ви.
Пазарното проучване помага на инвеститорите да разработят успешни стратегии при навлизане на нови пазари и разширяване на дейността си. Анализът също може да идентифицира нови ивестиционни възможности и неусвоени пазарни ниши. Нашият структуриран процес включва няколко стъпки:
Дефиниция на обхвата
В първата фаза определяме обхвата на проучването спрямо целите, които искате да постигнете. Задават се ключовите въпроси, на които трябва да отговори проучването, целевият пазарен сегмент и типа имоти. Правилното дефиниране на обхвата гарантира, че изводите от доклада ще бъдат релевантни и насочени към решаването на поставените въпроси.
Проучване и анализ
Във втората фаза използваме съвкупност от методи за събиране на необходимата информация от проверени източници. Анализът й дава информация за динамика на пазара и конкурентната активност. Изследват се също и различни фактори, които влияят върху търсенето и предлагането на недвижимите имоти. Такива са демографски данни, икономически условия, правна рамка, пазарна ликвидност и поведение на участниците на пазара.
Избор на стратегия
Пазарното проучване ви дава солидна основа за изграждането на бизнес стратегия за навлизане в нови пазари или разширяване на съществуващия бизнес. Заключенията от анализа ще ви помогнат да идентифицирате възможности за придобиване на имоти, отдаване под наем, както и да определите ценова стратегия. Всички тези фактори превръщат пазарното проучване в ценен инструмент за успешно конкурентно позициониране на пазара на недвижими имоти.